Kontrollorët/ Gjykata i shpall të pafajshëm, Albcontroli i pushon, Deleao: Trafiku është rritur, numri i kontrolleve është ulur

Pushimi nga puna i 3 kotrollorëve të trafikut ajror edhe pas vendimit të gjykatës për pafajësinë e tyre është bërë objekt i deklaratavë publike të krerëve të organizatave europianë në industrinë ajrore.

Frederik Dealeao, president i IFATCA, nga konferenca e 58 që po mbahet në Tiranë është shprehur:

Sic e dini, ka pasur probleme të veçanta këtu në Shqipëri. Jemi përfshirë sidomos në mbrojtjen e 3 kontrollorëve. Ata janë arrestuar, janë pezulluar dhe janë hequr nga puna nga Albcontrol. Pas disa muajsh, fatmirësisht gjykata ka vendosur t’i shpallë të pafajshëm. Jam shumë i lumtur të jem këtu dhe të ndaj me kolegët këto momente kur drejtësia është vënë në vend. Sic e dini, kontrolli i trafikut të ajrit është një profesion shumë i vecantë. Në Shqipëri tashmë duhet të përballojmë një rritje në trafikun ajror, të cilin duhet ta menaxhojmë me më pak kontrollorë dhe me një sistem i cili është “prishur” deri diku për shkak të asaj që ka ndodhur. Duhet të ngrihet sërish besimi mes kontrollorëve  dhe drejtuesve, në mënyrë që të arrihen standardet e pritura nga ne dhe gjithë pasagjerët”.

Ndërsa  ftesën për ta diksutuar nga afër me drejtuesit e Albcontrol e ka bërë Volker Dick , kryetari i sindikats europiane e kontorllorëve të trafikut ajror. Ku mes të tjerash është shprehur se:

Kur shoh atë që po ndodh që kompania që u ndërtua me mbëhstetjen Eurokontrollit dhe ku janë  implemetnuar të gjitha rregullimet e Eurokontrollit dhe pyes veten, kur shoh rezultatet  që njerëzit ndëshkohen sepse reagojnë për shkak të detyrës, ku kontrollorët e trafikut ajror e kanë për detyre të deklarojnë që për arsye nga më të ndryshmet nuk ndihen mirë mendësrisht  apo edhe fizikisht, kanë të drejtën të deklarojnë gjendjen e tyre. Sepse është detyra e tyre të deklarojnë. Dhe ajo që ndodhi me ata iu ka ndodhur edhe punonjësve të tjerë që ofrojnë shërbime të tjera, ku nuk mund të them që ndodh çdo ditë por që ndodh. Mund të ketë arsye të ndryshme, arsye familjare, mund te jetë arsye edhe presioni nga punëdhënësi apo kushdo tjetër  dhe për këtë duhet të deklarojnë që nuk janë të aftë të kryejnë detyrën si kontrollorë. Sepse ne i shërbejmë mijëra qytetarëve dhe kjo është detyra jonë, që ti shërbejmë sigurisë së fluturimeve sa më mirë të jetë e mundur. Kushdo që do të blejë biletën dhe kalojnë kufirin ajror çdo ditë, duan siguri. Kjo më ka surprizuar më së shumti  që ka sjellë këtë reagim kaq të ashpër dhe që jemi në këtë situatë tani.”

Në vitin 2021 kur edhe filloi kalvari mes kontrollorëve dhe betejës publike me Albcontrol, trafiku ajror në Shqiëri u rrit me gati 50% më shumë se viti i sukseshëm 2019.

Situate e Shqipërisë po diskutohet në takimin e 58 të ATCUC e cila po mbahet në Tiranë dhe do të zgjasë tre ditë.

Ndërsa pyetjes, nëse Albcontrol e ka “luksin” të pushojë punonjësit e saj për sa kohë që fluksi i trafikut ajror është shtuar me 50% i janë përgjigjur me një JO.

Luksin për të pushuar nuk e kanë  sepse në shumë shërbime  që ofrojnë dhe bazuar tek rregullimet që vijnë nga marrëveshjet one sky ku në fakt ne punojmë në kushtet e monopolit, dhe në fakt në kushtet e monopolit duhet të ketë rregullime. Dhe kjo është diçka që ne e kemi pranuar plotësisht.  Ne nuk e kemi fshehur asnjëherë këtë dhe duke parë performancën, sepse presioni ekonomik filloi me krizën ekonomike të 2008 dhe vazhdoi  dhe u përshkallëzua  me krizën e pandemisë, shohim se kontrollorët nuk janë zëvednësuar. Në shërbimet që ne ofrojmë, kostot më të mëdha, gati 70 % e kostove për ofrimin e shërbimeve është kostoja e stafeve, atë që njerzit paguhen për pagat. Ne nuk prodhojmë pije apo telefona celulare, ne prodhojmë siguri.

Dhe si e matim ne me para jetën e njeriut, këtë nuk e bëjmë kurrë këtë. Në këtë situatë të kesh luksin të pushosh njerëz kur në fakt je në krizë për të siguruar staf në një kohë që është rritur trafiku  është mendim I gabuar dhe kërcënon sigurinë. Dhe sic del nga studimet e bëra Shqiëpria është një vend ndryshe. Të dhënat janë publike dhe kushdo mund ti shohë që përgjatë periudhës së pandemisë, vala e tretë dhe e katërt, trafiku ajror, së paku në aeroportin e Tiranës është së paku 50% më shumë. Dikush duhet të punojë për këtë, duhet të jetë prezent në vendin e punës. Nuk mundem ta kuptoj dot këtë, kështuqë me shumë mundësi drejtuesit e Albcontroll  kanë mjaftueshëm staf për të mbuluar trafikun ajror të rritur.  E vetmja gjë që mudn të them për këtë” është shprehur kreu i ATCUC.

Dyeshues mbi numrat është shprehur edhe kreu i IFATCA, ku ka sqaruar se 65 kontrollorë nuk janë mjaftueshëm.

“Është e vështirë të flasim me shifra të sakta. 65 do të ishin mjaftueshëm por deri në momentin kur nuk kemi trafik të ndërlikuar. Duhet të sigurohemi që kontrollorët të mos vendosen në presion. Pasagjerët hipin në bord duke u garantuar se do të bëhet maksimumi për standardet e sigurisë. Pra 65 janë mjaftueshëm por mund të jenë dhe shumë keq. Kjo gjë ka ndodhur dhe me kolegët tanë këtu me situatën që u përballen para disa muajsh dhe e shpallen vetën përkohësisht të pamundur që tqë garantojnë standardet e sigurisë. Prandaj dhe në direktivat europiane njihet dhe kjo pamundësi e përkohshme. Është shumë e vështirë që ti përgjigjem pyetjes tuaj, Rëndësi ka që të mos ketë më pak se 65 kontrollorë dhe të kenë mundësi që të pushojnë mjaftueshëm. T’i jepet gjithashtu besim atyre në mënyrë që dhe t’i besohet sistemit. Ky është një sistem i tërë që përbëhëet nga kontrollorët, drejtuesit dhe mbështetjen e qeverisë. Kjo e fundit duhet t’i besojë kontrollorëve, detyrave e të cilëve është që të garantojnë siguri mbi Shqipërinë, dhe nuk duhet harruar që Shqipëria është pjesë e rrjetit Europian të Aviacionit dhe është një pjesë e rëndësishme  përshembull për lidhjen me Greqinë, një destinacion i rëndësishëm turistik. Sigurisht që ne kujdesemi të kemi një qiell të sigurtë të Shqipërisë”. /Priza.al

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *