Charles Michel: Hapja e bisedimeve të pranimit me Maqedoninë e Veriut dhe Shqipërinë është një prioritet kryesor

Hapja e bisedimeve të pranimit me Maqedoninë e Veriut dhe Shqipërinë është një prioritet kryesor. Kështu deklaroi në senacën e sotme presidenti i Këshillit Europian Charles Michel në senacën e sotmë të PE-së.

Priza.al po publikon fjalën e plotë të tij. Charles Michel ka folur edhe për marrëdhëniet Kosovës-Serbi dhe dialogun që ka një rëndësi të madhe.

Raporti i Presidentit Charles Michel në seancën plenare të Parlamentit Evropian

Lufta barbare e Kremlinit kundër Ukrainës ka shënuar një ndryshim tektonik në kontinentin tonë dhe ka krijuar një realitet të ri gjeopolitik. Javën e kaluar, me 27 liderët e BE-së, morëm një sërë vendimesh të mëdha gjeopolitike.

Së pari, ne vendosëm të njohim perspektivën evropiane të Ukrainës, Moldavisë dhe Gjeorgjisë. E ardhmja e këtyre vendeve – dhe e njerëzve të tyre – qëndron brenda BE-së.

Ne gjithashtu vendosëm t’i japim statusin e kandidatit Ukrainës dhe Moldavisë. Kjo dërgon një mesazh të fortë për njerëzit e tyre dhe për qytetarët tanë të BE-së. Ne jemi gjithashtu të gatshëm t’i japim Gjeorgjisë statusin e kandidatit pasi të jenë adresuar prioritetet sipas opinionit të Komisionit.

Që nga sulmi rus, ne jemi përgjigjur me unitet për të mbështetur Ukrainën dhe do të qëndrojmë pranë tyre për aq kohë sa të duhet. Ne do të vazhdojmë të ofrojmë mbështetje ushtarake – ne kemi bërë tashmë shumë, por Ukraina ka nevojë për më shumë: kështu që ne kërkuam rritjen e mbështetjes ushtarake për Ukrainën.

Ne gjithashtu do të vazhdojmë të mbështesim financiarisht Ukrainën dhe shpresojmë që Komisioni të paraqesë së shpejti një propozim për t’i dhënë Ukrainës Asistencë të re Makro-Financiare deri në 9 miliardë euro në 2022. Ne jemi gjithashtu të përkushtuar të mbështesim rindërtimin e Ukrainës, së bashku me partnerët ndërkombëtarë.

Puna do të vazhdojë për sanksionet, për t’u siguruar që të gjitha sanksionet tona të zbatohen në mënyrë efektive dhe për të parandaluar, sa më shumë që të jetë e mundur, anashkalimin. Dhe në koordinim të ngushtë me partnerët tanë të G7 – ne ishim në Gjermani, disa ditë më parë – do të shqyrtojmë sanksionet ndaj arit. Ne do të shqyrtojmë gjithashtu masa, të tilla si kufizimet e çmimeve, për të siguruar furnizimin me energji dhe për t’u përpjekur të reduktojmë rritjet e çmimeve.

 

Bashkimi Evropian ka nevojë për Ballkanin Perëndimor po aq sa Ballkani Perëndimor ka nevojë për ne, prandaj ne u takuam me liderët e Ballkanit Perëndimor, pak para mbledhjes së Këshillit tonë Evropian. Ishte një debat i sinqertë, i hapur, por edhe i vështirë me liderët e Ballkanit Perëndimor. Por ishte gjithashtu shumë e nevojshme. Ne vendosëm se si të ringjallim angazhimin tonë me këtë rajon dhe riafirmuam angazhimin tonë të fortë për të ringjallur procesin e zgjerimit dhe për të parë se si të pastrojmë pengesat gjatë rrugës.

Hapja e bisedimeve të pranimit me Maqedoninë e Veriut dhe Shqipërinë është një prioritet kryesor. Në ditën e dytë të Këshillit Evropian, Parlamenti bullgar votoi për të përmbysur veton ndaj Maqedonisë së Veriut që fillon bisedimet e anëtarësimit në BE. Vetëm dje dhe sot në mëngjes isha në Maqedoninë e Veriut, për herë të dytë në muajin e fundit, në përpjekje për të shpjeguar propozimin e Këshillit për të hapur rrugën për hapjen e bisedimeve të anëtarësimit në BE me Maqedoninë e Veriut.

 

Dëshiroj të falënderoj presidencën franceze për përpjekjet e tyre të palodhshme për të ndihmuar në kapërcimin e hendekut midis Maqedonisë së Veriut dhe Bullgarisë dhe për hapjen e mundësisë për të çuar përpara këtë proces me shpejtësi si për Maqedoninë e Veriut ashtu edhe për Shqipërinë.

 

Progresi në mosmarrëveshjet dypalëshe dhe rajonale është gjithashtu urgjent. Normalizimi i marrëdhënieve ndërmjet Kosovës dhe Serbisë përmes dialogut Beograd-Prishtinë është me rëndësi kyçe.

Ne patëm gjithashtu rastin të rikonfirmojmë se jemi të gatshëm t’i japim statusin kandidat Bosnjë-Hercegovinës. Komisioni do të raportojë për zbatimin e 14 prioriteteve kyçe të përcaktuara në opinionin e tij me vëmendje të veçantë ndaj një sërë reformash thelbësore.

Ky Këshill Evropian ishte gjithashtu një mundësi për të diskutuar këtë ide të krijimit të një komuniteti politik evropian. Ne patëm një debat thelbësor, 27 krerët e shteteve dhe qeverive, për këtë temë, në përpjekje për të nxjerrë konturet e një nisme të tillë. Jemi përpjekur t’u përgjigjemi tre pyetjeve qendrore që shtrohen në nisje të kësaj ideje të shtruar, në këtë asamble, më 9 maj, nga Presidenti Macron.

Kush thirret të marrë pjesë në një komunitet të tillë politik? Ne besojmë se të gjithë ata në kontinentin evropian që ndajnë të njëjtat interesa dhe që dëshirojnë të koordinohen, që dëshirojnë të bashkëpunojnë në një numër të caktuar fushash, kanë të drejtë të ftohen. Kjo nuk do të thotë se këto janë domosdoshmërisht vende që janë të destinuara për t’u anëtarësuar në Bashkimin Evropian. Disa prej tyre nuk e kanë këtë dëshirë, disa prej tyre edhe sikur ta kishin këtë dëshirë nuk do të ishin të destinuar t’i bashkoheshin asaj. Nga ana tjetër, disa nga këto vende kanë një vokacion dhe madje janë të angazhuar tashmë në procese që lidhen me anëtarësimin në Bashkimin Evropian.

Pyetja e dytë është: me çfarë qëllimi? Bëhet fjalë për ngritjen e një platforme politike mjaft të butë dhe fleksibël për tema të tilla si energjia, për tema të tilla si siguria, si infrastruktura, për tema të tilla si shëndetësia, një pandemi: nëse një platformë e tillë politike ekzistonte në kohën e COVID, jam plotësisht i bindur se një sërë gjërash janë bërë duke përfshirë më drejtpërdrejt një numër partnerësh rreth nesh, në kontinentin evropian.

Dhe pastaj, pyetja e tretë është: si? Ne besojmë se kjo është tendenca që del nga diskutimet tona, se nuk ka nevojë, sigurisht jo fillimisht, për një strukturë të rëndë institucionale. Përkundrazi, ekziston nevoja që rregullisht të organizohen takime në nivelin e liderëve. Mandati m’u besua mua, si dhe kryeministrit çek, në kuadrin e presidencës së rradhës, për të përgatitur një iniciativë të tillë, e cila tashmë mund të realizohej nën presidencën çeke dhe në çdo rast para fundit të vitit. Prandaj, sigurisht që do të kemi mundësinë të kthehemi, në debatet në Parlament, për këtë temë, t’ju raportojmë për këtë gjatë takimeve të ardhshme që do të zhvillohen në kuadër të Këshillit Evropian në lidhje me këtë temë.

Një fjalë në lidhje me konferencën për të ardhmen e Evropës dhe letrën që m’u drejtua zyrtarisht mua, si dhe presidencës së rradhës çeke, për t’ju bërë të ditur se kjo pikë nuk ka qenë temë e debateve të drejtpërdrejta, por e konkluzioneve. u vlerësuan në kuadër të Këshillit Evropian që u mbajt dhe dëshiroj të shpreh angazhimin tim për të qenë i vëmendshëm ndaj ndjekjes së duhur që po bëhet në këtë temë në lidhje me parimet tona institucionale. Dhe jam i sigurt se edhe atje do të jetë nevoja t’i rikthehemi kësaj teme. Këshilli Evropian, në konkluzionet e tij, mori parasysh këtë përpjekje të paprecedentë të konsultimit me qytetarët, e cila rezultoi në një numër të caktuar rekomandimesh.

Së fundi, do të doja ta përfundoja këtë raport me një pikë qendrore e cila ishte temë e shkëmbimeve tona në ditën e dytë të Këshillit Evropian, të premten. Bëhet fjalë për gjendjen ekonomike dhe pasojat sociale të kësaj situate ekonomike, në lidhje me këtë luftë që filloi Rusia.

 

Ne e dimë mirë, kudo në Evropë dhe kudo në botë, se inflacioni, rritja e çmimeve, ndikimi në produktet ushqimore dhe siguria ushqimore, i vënë familjet tona nën presion, i vënë qytetarët tanë dhe bizneset tona nën presion në të gjithë Evropën. Dhe kjo kërkon mobilizim, një ambicie për të koordinuar sa më shumë politikat tona, kjo kërkon një ambicie për të praktikuar inteligjencën kolektive dhe për të siguruar që masat mbështetëse, të cilat merren në nivel kombëtar, të jenë sa më të synuara. kanë një ndikim real dhe për të shmangur shkaktimin e një efekti të kundërt me atë që dëshirohet. Ne e shohim qartë se ka nevojë për të dialoguar, për të koordinuar, për të vepruar së bashku, për të vepruar së bashku.

Dhe së fundi, bëmë një bilanc të gjendjes së ecurisë së dy projekteve që besoj se janë jashtëzakonisht të rëndësishme: unionit bankar dhe unionit të tregjeve të kapitalit, të cilët besoj se janë leva potencialisht të fuqishme, nëse ia dalim, në muajt e ardhshëm. për të bërë progres të mëtejshëm në këto çështje për të konsoliduar këtë kapacitet për unitetin evropian dhe për të forcuar modelin tonë ekonomik.

Në fund, e mbyll këtë raport duke ju thënë se Bashkimi Evropian nuk vepron i vetëm. Javët e fundit kanë qenë edhe rast për një axhendë ndërkombëtare. Ky takim i G7 i mbajtur në Gjermani ishte. Ne morëm pjesë në mënyrë aktive për të koordinuar, me partnerët tanë, me miqtë tanë, dhe më pas në të njëjtën frymë po përgatisim takimet e G20 që do të zhvillohen para fundit të vitit në Indonezi për të siguruar që interesat, vlerat, parimet në të cilën ne besojmë se mund të mbështetet, mund të mbrohet.

 

E mbyll duke ju thënë se ne e masim mirë dhe ju e matni mirë: kohët në të cilat jetojmë janë kohë të trazuara, pllakat tektonike janë në lëvizje, sepse kjo luftë e pakuptimtë, kjo luftë e pajustifikuar, kjo luftë brutale dhe jo e provokuar, ishte. vendosur nga Kremlini. Dhe më shumë se kurrë, ambicia e Bashkimit Evropian në favor të unitetit tonë, të fuqisë sonë, duhet të jetë ambicia e stabilitetit, sigurisë, paqes, vlera këto që duam t’i mishërojmë. Kjo do të supozojë se ne demonstrojmë si kthjelltësi, qetësi dhe gjithashtu aftësi për të vepruar për të projektuar veten në të ardhmen dhe për të mbrojtur atë në të cilën besojmë, këto vlera demokratike me të cilat jemi kaq të lidhur dhe ky besim themelor se e drejta ndërkombëtare është garancia më e mirë për liritë dhe për shoqëritë e lira. Faleminderit.

 

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *