Një situatë alarmante është krijuar pasditen e 17 korrikut në qiellin e Italisë.
Mediat në vend raportojnë se Forcat Ajrore të vendit hynë në veprim me dy avionë luftarakë përgjues Eurofighter të Krahut të 51-të të Istranës-të cilët morën një urdhër ngritjeje të menjëhershme nga Qendra e Kombinuar e Operacionit Ajror e Torrejonit në Spanjë, organi i NATO-s përgjegjës për zonën, për të verifikuar një gjurmë të paidentifikuar të një avioni që nuk ishte në kontakt radio me organet e trafikut ajror civil dhe që ishte rrugës për në veri.
Pasi mjeti fluturues në fjalë u lokalizua, falë koordinatave dhe informacionit të dhënë nga personeli i “udhërrëfyesit luftarak” në terren, në koordinim me Komandën e Operacioneve Aero-Hapësinore të Poggio Renatico-s dhe organet e Forcave të Armatosura dhe u dol ne përfundimin se nuk bëhej fjalë për kushte emergjente apo kërcënime sigurie.
Si duket, bëhej fjalë për një avion ultra të lehtë që ishte ngritur nga ishulli Elba me destinacion aeroportin e Bresso -s , i cili më pas u shoqërua për në ulje.
Janë katër mjete fluturuese të Forcave Ajrore që me mjetet e Eurofighter sigurojnë shërbimin e Mbrojtjes Ajrore: Krahu i 4-të i Grosseto-s, Krahu i 36-të i Gioia del Colle, Krahu i 37-të i Trapanit dhe Krahu i 51-të i Istranës.
Për më tepër, që nga marsi 2018, avionët F-35A të 32 ° Stormo di Amendola janë integruar gjithashtu në sistemin kombëtar të mbrojtjes ajrore, të cilët kontribuojnë, me aftësi specifike operacionale dhe teknologji të gjeneratës së fundit, në mbrojtjen e qiejve italianë dhe që kanë qenë avionët e parë të gjeneratës së 5-të të përdorur nga NATO për të monitoruar hapësirën ajrore të Aleancës në një operacion të Policisë Ajrore të NATO-s.