Në një konferencë të posaçme përmes lidhjes video, ministrat e transportit të shteteve federale duan të diskutojnë të premten mbi efektet e çmimeve të larta të energjisë në kompanitë e transportit. Në fakt duhet të flitet edhe për transportin publik lokal pasi të skadojë bileta 9 euro. Por tema tashmë mesa duket është hequr nga rendi i ditës, raporton “ Stern ”.
Revista iu referua ndër të tjera deklaratës së Ministres së Transportit të Saksoni-Anhalt, Lydia Hüskens (FDP), e cila megjithatë nuk kishte asnjë shpjegim për faktin se bileta 9 euro nuk ishte më në rendin e ditës. Megjithatë, ajo supozon se “lehtësimi i ardhshëm në lëvizje” nuk do të diskutohet të premten.
Sipas “Stern”, edhe homologu i saj në Saksoninë e Ulët, Bernd Althusmann (CDU), ka konfirmuar se bileta 9 euro është “ndërprerë”. Megjithatë, Althusmann e arsyetoi këtë duke thënë se konferenca ishte planifikuar për vetëm një orë: Në këtë mënyrë nuk mund të diskutohej intensivisht. Përveç kësaj, shtetet federale që janë kundër vazhdimit të biletës 9 euro kanë bërë presion.
Althusmann: “Nuk ka konsensus”
Sipas Althusmann, vendet ende nuk kanë rënë dakord për një model pasardhës. “Nuk ka marrëveshje, sepse para së gjithash fokusi është në faktin se mungojnë gati një miliard euro për të mirëmbajtur transportin lokal”, tha ai të premten në Deutschlandfunk. Shtetet donin të bisedonin me qeverinë federale për këtë. Arsyeja e suksesit të biletës 9 euro ishte miqësorja me klientët e strukturës uniforme të tarifave. “Qasja bazë e një bilete Gjermanie më duket e drejtë,” tha Althusmann. “Por sigurisht që ne kemi nevojë edhe për infrastrukturën për këtë.”
Ministri i Transportit i Baden-Württemberg, Winfried Hermann, gjithashtu konsideron një përmirësim të rëndësishëm mbarëkombëtar në financimin bazë si prioritet. “Për ne, gjëja më e rëndësishme është që fondet e rajonalizimit të rriten ndjeshëm në mënyrë që shtetet federale të mund të porosisin trena të mjaftueshëm për trafikun hekurudhor rajonal”, tha politikani i Gjelbër. “Një biletë e lirë nuk do të ishte e dobishme nëse vendet do të detyroheshin të anulonin trenat sepse kostot e energjisë dhe personelit po rriten,” shpjegoi politikani i Gjelbër.
Asociacioni i qyteteve dhe bashkive mund të imagjinonte një biletë vjetore prej 365 euro
Asociacioni i Qyteteve dhe Bashkive u bën thirrje ministrave që të bien dakord për një zgjidhje pasardhëse për biletën 9 euro që skadon. “Qëllimi duhet të jetë një biletë uniforme përgjithmonë e lirë, siç është një biletë vjetore 365 euro”, tha drejtori i përgjithshëm Gerd Landsberg, “Augsburger