Shoqata e Kompanive të Transportit flet për një “sukses të plotë” për biletën 9 euro. Në përputhje me rrethanat u shitën 52 milionë bileta. Për shkak se kjo shmangu shumë udhëtime me makinë, u kursyen rreth 1.8 milion ton CO2.Shoqata e Kompanive Gjermane të Transportit (VDV) ka nxjerrë bilanc pozitiv të biletës 9 euro. Fushata tre-mujore e biletave speciale pati një efekt të qartë në përdorimin e transportit publik lokal. Rreth 52 milionë bileta janë shitur në mbarë vendin gjatë gjithë periudhës, njoftoi shoqata në një video konferencë të përbashkët për shtyp me konferencën e ministrave të transportit të shteteve federale (VMK). “Përveç kësaj, ka më shumë se dhjetë milionë abonentë që kanë marrë automatikisht biletën e zbritur çdo muaj gjatë periudhës së fushatës”, thuhet në njoftim.Një gjetje kryesore është “se ne kemi shumë pasagjerë të transferuar”, tha CEO i VDV, Oliver Ëolff. Sipas VDV, ka pasur rreth një miliard udhëtime në muaj midis qershorit dhe gushtit si rezultat i masës speciale. Dhjetë për qind e udhëtimeve me biletën nëntë euro u përdorën për një rrugë që përndryshe do të ishte drejtuar me makinë. Në përgjithësi, përqindja e udhëtimeve të zhvendosura nga mjetet e tjera të transportit është 17 për qind. VDV vlerëson sasinë e gazit serrë të kursyer në 1.8 milion ton CO2. Ky është afërsisht i njëjti efekt sikur të kishte një kufizim shpejtësie në autobahnat gjermane për një vit.
Kërkesat për një ofertë pasardhëse
“Rezultatet e hulumtimit të tregut tregojnë qartë se njerëzit duan transport publik lokal nëse bileta është e thjeshtë dhe e kuptueshme dhe mund të përdoret në mënyrë fleksibël kudo,” tha Senatorja e Lëvizjes së Bremenit Maike Schaefer, e cila është gjithashtu kryetare e VMK.Nëse një ofertë e tillë nuk ekziston vetëm për periudhën e parashikuar prej tre muajsh, njerëzit janë të gatshëm të lënë makinën e tyre për të. Schaefer bëri thirrje për propozime konkrete nga qeveria federale se si mund të hartohej dhe financohej një zgjidhje e lidhjes për biletën 9 euro.VDV është gjithashtu në favor të një zgjidhjeje të shpejtë të lidhjes për biletën. “Nëse e marrim seriozisht ndryshimin e trafikut dhe ndryshimin e klimës, atëherë duhet të veprojmë tani,” tha Ëolff. “Bileta ishte shumë e suksesshme dhe ia vlen të mendohet për vazhdimin”, tha ai. Ashtu si disa ministra të transportit shtetëror, ai bëri thirrje gjithashtu për më shumë investime për të përmirësuar transportin publik lokal.
78,000 njerëz të anketuar
Së bashku me Deutsche Bahn, shoqata kryen sondazhin më të gjerë për përdorimin e biletës 9 euro, çdo javë anketohen 6000 persona, gjithsej 78000.Rezultoi se çmimi i ulët i blerjes ishte argumenti kryesor i blerjes për 56 për qind të të anketuarve. Të paktën 43 për qind e përmendën mos drejtimin e automjetit si arsye për blerjen. Fleksibiliteti dhe vlefshmëria mbarëkombëtare u përmendën gjithashtu si argumente të rëndësishme blerjeje.Për muajin qershor, korrik dhe gusht, bileta 9 euro mundësonte udhëtimin në të gjithë transportin publik lokal në Gjermani me një tarifë mujore prej 9 euro. Bileta ishte një nga disa masat e marra nga qeveria federale për të lehtësuar konsumatorët për shkak të çmimeve të larta të energjisë. Oferta përfundon më 30 gusht. Ofertat e mundshme pasuese janë diskutuar për javë të tëra.