Sipas një sondazhi të fundit nga NielsenIQ, tavolina e Krishtlindjeve këtë vit për pothuajse një në dy grekë (46%) do të bëhet me produkte që janë në shitje në raftet e supermarketeve.
Rritja e saktësisë dhe rritja e çmimeve të artikujve kryesorë dhe ushqimeve në raftet e supermarketeve po reduktojnë të ardhurat e disponueshme për konsumatorët, me këta të fundit që kënaqen me gjuetinë e volitshëm.
Sipas anketës, shumë prej rritjeve të përfshira në listat e çmimeve, të cilat u janë dërguar nga furnitorët te shitësit, nuk janë kaluar ende në çmimet e shitjes me pakicë.
Vlen të theksohet se përqindja e gjetur në Greqi për blerjen e produkteve në shitje për tryezën e Krishtlindjes është më e larta e regjistruar në hulumtimin përkatës dhe shumë mbi përqindjen mesatare prej 32%.
Një 25% pan-evropiane do të blejë më pak produkte, 22% do të kalojë në marka më të lira, 15% do të preferojnë produktet e etiketës private, ndërsa një 13% do të blejë produkte vendore për të nxitur ekonominë kombëtare. Megjithatë, vlen të theksohet se tetë në dhjetë konsumatorë në BE thonë se do të ndryshojnë zakonet e tyre të Krishtlindjeve për shkak të inflacionit. Në fund të fundit, shumica e konsumatorëve në BE vlerësojnë se buxheti i tyre i Krishtlindjeve do të jetë i njëjtë me vitin e kaluar ose më i ulët.
Megjithatë, për faktin se Krishtlindjet në vitin 2020 dhe 2021 i festuam me shumë kufizime, konsumatorët në Greqi konsiderohen “dashamirës të Krishtlindjeve” në masën 74%, shumë më e lartë se mesatarja korresponduese në BE (66%).
Deri atëherë – të paktën në bazë të asaj që u njoftua së fundmi pas takimit të ministrit të Zhvillimit me përfaqësues të tregtisë me pakicë – çdo zinxhir do të ketë shpallur “shportën” e vet prej 50 produktesh të lira.