Radha me orë të tëra për sigurinë që shpesh gjarpërojnë jashtë nën tenda. Një numër i pallogaritshëm pasagjerësh të zemëruar që kanë qëndruar në radhë në ato linja — por i kanë humbur fluturimet e tyre. Punonjësit në grevë dhe bagazhe të vonuara ose të humbura.
Në aeroportin Schiphol të Amsterdamit, mungesat e fuqisë punëtore vazhdojnë të ushqejnë kaosin e paprecedentë që filloi në pranverë, duke bërë që shumë udhëtarë të pyesin se çfarë ka ndodhur me një aeroport të konsideruar prej kohësh si një nga më efikasët dhe më të vlerësuar në Evropë — nëse jo në botë. .
Aeroporti i rrethuar – i treti më i ngarkuar në botë për numrin e pasagjerëve ndërkombëtarë në 2021 – ka vazhduar të zvogëlojë kapacitetin e fluturimeve , duke zemëruar linjat ajrore si KLM, transportuesi kombëtar i Holandës, qendra e së cilës është në Schiphol. Raundi i fundit i shkurtimeve u kërkoi linjave ajrore të zbatonin reduktime deri në 22% për sezonin e dimrit – një “situatë e pashpresë, pa asnjë perspektivë”, tha KLM në një njoftim .
KLM shtoi se situata po “dëmton reputacionin tonë midis pasagjerëve që janë të etur dhe të gatshëm të udhëtojnë pas krizës së zgjatur të Covid”. Linja ajrore vlerëson se ka shkaktuar më shumë se 100 milionë euro (rreth 96 milionë dollarë) dëme si rezultat.
Gjatë verës, disa linja ajrore, duke përfshirë Air Malta, TUI dhe Transavia, zgjodhën të zhvendosnin fluturimet nga Schiphol në aeroporte të tjera, sipas Simple Flying .
Shumë e kanë fajësuar keqmenaxhimin dhe më 15 shtator, Dick Benschop, president dhe CEO i Royal Schiphol Group, njoftoi dorëheqjen e tij . Benschop do të qëndrojë në vend derisa të gjendet një pasardhës.
Benschop ishte një folës kryesor në Festivalin Botëror të Aviacionit në Amsterdam, një konferencë ku morën pjesë rreth 5000 profesionistë të industrisë së aviacionit, ku betejat e Schiphol ishin një temë e zakonshme e bisedës.
Në prezantime të ndryshme gjatë dy ditëve, Benschop pranoi hapur “çështjet e rënda operacionale të shkaktuara nga mungesa e stafit” të Schiphol. Ai tha se menaxhmenti është i përkushtuar për të rregulluar problemet duke ofruar një përvojë “të besueshme dhe të parashikueshme” të pasagjerëve, duke përmirësuar kushtet e punës dhe pagën e punëtorëve dhe duke punuar me linjat ajrore për të rikthyer kapacitetin.
Por ai la të kuptohet gjithashtu se sfidat nuk kanë mbaruar — një perspektivë dëshpëruese për pasagjerët me fluturimet e ardhshme gjatë pushimeve të shkollës së vjeshtës në të gjithë Holandën.