Analiza në Itali krahasoi tre modele makinash në versionet e plota elektrike, benzine dhe naftë, duke marrë parasysh konsumin e deklaruar nga prodhuesit e makinave dhe çmimet e energjisë dhe karburantit.
Energjia e shtrenjtë ka prekur edhe makinat elektrike. Çmimi i kërkuar për të mbushur një e-makinë është rritur i cili mund të rritet me 161% krahasuar me vitin e kaluar.
Lëvizshmëria elektrike në rrezik – Sipas autorëve të studimit Facile.it, rritja e kostove të energjisë është një rrezik potencial për lëvizshmërinë elektrike. “Për shkak të rritjes së çmimit të energjisë, sot, në disa raste, është më e shtrenjtë të rimbushni një makinë elektrike sesa një makinë tradicionale. . Dymbëdhjetë muaj më parë, në të gjitha simulimet e kryera, makina elektrike makina ishte larg më e lira nga pikëpamja e kostos së karburantit me një shpenzim që në varësi të modelit ishte më pak se 50% dhe 70% krahasuar me versionet me benzinë dhe me naftë”, shpjegojnë ekspertët.
Vlerat e përdorura
– Për të kryer sondazhin në Itali, konsumi i disa modeleve elektrike u ekzaminua duke i krahasuar ato me automjete të të njëjtit lloj me karburant ose naftë, dhe konsumin e deklaruar nga prodhuesit e makinave (bazuar në ciklin e përzier WLTP) dhe çmimet e energjisë dhe karburanteve. Për energjinë elektrike është konsideruar kostoja e rimbushjes në një shtëpi , duke përdorur çmimet në fuqi në tregun e mbrojtur në tetor 2021 dhe tetor 2022 si vlerë referencë, ndërsa për benzinën dhe naftën janë përdorur vlerat mesatare të çmimeve në kolonë . zbuluar në shtator 2021 dhe në javën e fundit të shtatorit 2022.
Nënkompakti i segmentit B
– Analiza e parë kishte të bënte me një nënkompakt të segmentit B me fuqi 100-136 kf. Në versionin me naftë makina ka një autonomi prej 24.4 km/l, me benzinë 19.6 km/l ndërsa ai elektrik 6.3 km/kWh. Duke marrë parasysh një udhëtim prej 1000 km, Facile.it ka llogaritur një kosto prej 71 euro me naftë, 83 euro me benzinë dhe 85 euro me energji elektrike. Vetëm një vit më parë do të kishim shpenzuar vetëm 33 euro duke e rimbushur makinën në shtëpi.
Sedani i segmentit C
– Kalimi në një sedan të Segmentit C 130-150 kf , motor 130-150 kf, me naftë (22,5 km / l), benzinë (18,7 km / l) dhe elektrike (6, 6 Km / kWh). Gjithashtu në këtë rast mjeti që kushton më pak karburant është ai me naftë; për të udhëtuar 1000 km automobilisti shpenzon 77 euro, ndërsa me makinën elektrike 80 euro. Më pak efikas në këtë rast është modeli me benzinë i cili kushton 88 euro.
Segmenti i sedanit D
– Simulimi i tretë është i vetmi ku modeli elektrik është akoma më i përshtatshmi. Për simulimin, një makinë sedan, segmenti D, kapaciteti i motorit 249-286 HP, në versionet me benzinë Mild-Hybrid (13.2 Km / l), naftë Mild-Hybrid (16.1 Km / l) dhe elektrike (5.4 Km / kWh) . Duke marrë parasysh edhe këtu një distancë prej 1000 km, në këtë rast makina elektrike rezulton të jetë më e lira: nevojiten vetëm 99 euro energji elektrike, ndërsa për dizelin 108 euro karburant dhe për benzinën 124 euro.
* Për çmimin e energjisë për kWh, janë përdorur vetëm komponentët variabël të një faturë të energjisë elektrike (pra çmimi i energjisë, çmimi i dispeçimit dhe PPE) në fuqi në tregun e mbrojtur në tetor 2021 (0,205 € / kWh) dhe tetor 2022 ( 0,535 € / kWh); për çmimet e benzinës dhe të naftës, nga ana tjetër, çmimet mesatare në kolonën e shtatorit 2021 (benzinë 1,731 €/l, naftë 1,590 €/l) dhe të javës së fundit të shtatorit 2022 (benzina 1,633 €/l, naftë 1,738 € / l).