Kafeja ju bën të shpenzoni më shumë
Nëse konsumoni shumë kafe, do të shpenzoni më shumë para. Studiuesit në Universitetin e Floridës Jugore u dhanë blerësve kafe normale, kafe dekafeinato ose ujë teksa hynin në një dyqan. Ata që pinin kafe shpenzuan rreth 50 për qind më shumë para dhe blenë gati 30 për qind më shumë artikuj sesa blerësit që pinin një pije pa kafeinë.
Studime të tjera konfirmojnë se kafeina mund të ndikojë në vendimmarrjen fiskale. Në një studim me lojtarët e fatit, studiuesit e lidhën konsumimin e kafesë me bastet më të rrezikshme. Këto gjetje tregojnë se kafeina rrit impulsivitetin.
Kafeja ju ndihmon të bashkëpunoni
Një studim i kryer në Universitetin Shtetëror të Ohajos, zbuloi se grupet që pinin kafe përpara se të diskutonin një temë, vlerësuan performancën e ekipit të tyre më mirë se ata që nuk konsumojnë kafe.
Pjesëmarrësit që pinin kafeinë gjithashtu folën më shumë gjatë diskutimit, e kishin më të lehtë të qëndronin në temë dhe deklaruan se do të ishin të gatshëm të punonin përsëri me grupin e tyre në krahasim me ata që nuk kishin marrë kafeinë.
Kafeja ju bën të fortë
Përveç mprehjes së mendjes, kafeja duket se rrit tolerancën ndaj dhimbjes. Psikologu Burel Goodin në Universitetin e Alabama zbuloi se njerëzit që konsumojnë zakonisht produkte me kafeinë mund të përballojnë më mirë streset e pakëndshme fizike. Njerëzit që konsumonin kafeinë ishin më pak të ndjeshëm ndaj nxehtësisë dhe presionit mekanik.
Kafeja ka një ndikim të pavetëdijshëm
Efektet gjallëruese të kafesë mund të ndikojnë në mendjen dhe sjelljen tonë pa pirë as një gllënjkë. Një studim i kryer në Universitetin e Torontos, zbuloi se subjektet që ishin të ekspozuar thjesht ndaj sinjaleve të kafesë, duke parë një filxhan kafeje ose dyqan ‘Starbucks’, u bënë më vigjilentë dhe të vëmendshëm.
Shkencëtarja e sjelljes Adriana Madzharov në ‘Institutin e Teknologjisë Stevens’ drejtoi një studim të ngjashëm dhe u kërkoi pjesëmarrësve të zgjidhnin problemet e algjebrës në një dhomë pa aromë ose në një dhomë që mban aromë kafeje. Ata që punonin me aromën e këndshme të kafesë performuan më mirë. Bazuar në këto gjetje, Madzharov sugjeron që punëdhënësit dhe shitësit “mund të përdorin aroma delikate për të ndihmuar në formimin e përvojës së punonjësve ose banorëve me mjedisin e tyre”.