Tifozët e Taylor Swift po e padisin Ticketmaster për “rregullim të çmimeve” dhe “mashtrim”, pas debatit të fundit të turneut “Eras” në blerjen e biletave.
Pas “dallavereve” për blerjen e biletave për turneun e Swift-it në Amerikën e Veriut ‘Eras’, i cili pa Ticketmaster të anulojë shitjen e përgjithshme për shkak të kërkesës së lartë dhe inventarit të pamjaftueshëm të biletave, një numër fansash tani po e padisin kompaninë.
Sipas TMZ, kompania është duke u paditur për “mashtrim, rregullim çmimesh dhe shkelje të antitrustit”, si dhe “mashtrim të qëllimshëm”, pasi rishitësit morën një numër të madh biletash.
Padia pretendon se për shkak se Ticketmaster është i përfshirë si në tregun primar të shitjes së biletave ashtu edhe në tregun sekondar, ata ishin “të etur për të lejuar” rishitësit në ngjarjen e para-shitjes.
Ndërkohë, Ticketmaster më parë kërkoi falje për Taylor dhe fansat e saj, pas debaklit të para-shitjes.
Kompania e shitjes dhe shpërndarjes së biletave u përplas pas njoftimit për anulimin e shitjeve të përgjithshme të biletave.
Ticketmaster tha në një deklaratë: “Ne përpiqemi ta bëjmë blerjen e biletave sa më të lehtë që të jetë e mundur për fansat, por kjo nuk ka ndodhur për shumë njerëz që përpiqen të blejnë bileta për turneun e Taylor Swift ‘The Eras’. Së pari, ne duam të lëshojmë një falje për Taylor dhe të gjithë fansat e saj – veçanërisht ata që patën një përvojë të tmerrshme duke u përpjekur të blinin bileta.”
Kërkimi i faljes erdhi pasi Taylor zbuloi se ajo ishte “e zhgënjyer” me mënyrën se si ishin trajtuar shitjet.
Ajo shkroi në një mesazh në Instagram për fansat: “Kam sjellë kaq shumë elementë të karrierës sime në shtëpi. E kam bërë këtë në mënyrë specifike për të përmirësuar cilësinë e përvojës së fansave të mi duke e bërë vetë me ekipin tim që kujdeset aq shumë. Për fansat e mi ashtu siç bëj unë. Është vërtet e vështirë për mua t’i besoj një entiteti të jashtëm me këto marrëdhënie dhe besnikëri, dhe torturuese për mua të shikoj gabimet që ndodhin pa zgjidhje”.
“Ka një mori arsyesh pse njerëzit e kishin kaq të vështirë duke u përpjekur të merrnin bileta dhe unë po përpiqem të kuptoj se si mund të përmirësohet kjo situatë duke ecur përpara. Nuk do të justifikoj askënd sepse i kërkuam, shumë herë, nëse ata mund të përballonin këtë lloj kërkese dhe ne ishim të sigurt se do të mundnin. Është vërtet e mahnitshme që 2.4 milionë njerëz morën bileta, por me të vërtetë më shqetëson fakti që shumë prej tyre ndihen sikur kanë kaluar disa ariu sulmon për t’i marrë ato.”