WI-FI është bërë një pjesë thelbësore e jetës sonë gjatë dekadës së fundit, me shumicën e njerëzve që mbështeten në të çdo ditë. Por çfarë do të thotë në të vërtetë fjala Wi-Fi? Shumë mendojnë se Wi-Fi do të thotë “besnikëri me valë”. Ashtu si Hi-Fi do të thotë “besnikëri e lartë”.
Do të kishte kuptim, por nuk është e saktë. Phil Belanger, një nga anëtarët themelues të Aleancës Wi-Fi (shoqata që mban markën tregtare Wi-Fi) e ka hedhur poshtë tashmë mitin e gjatë për dekada mbi kuptimin e fjalës. Me pak fjalë: Wi-Fi nuk qëndron për asgjë. Nuk është një akronim. Nuk ka asnjë kuptim.
Belanger ishte një nga njerëzit që i dha një emër lidhjes së internetit. Ai ishte pjesë e një kompanie të quajtur Interbrand, nëse do t’i vihej një emër që tingëllonte shumë më pak teknik sesa ajo që zhvilluesit e saj e quanin në atë kohë, që ishte IEEE 802.11b Direct Sequence. Phil shkroi në një deklaratë gati 10 vjet më parë:
“Wi-Fi dhe logoja e stilit yin yang u shpikën nga Interbrand. Ne kishim nevojë për diçka që ishte pak më tërheqëse se ‘IEEE 802.11b Direct Sequence”.
Kolegët e Belinger nuk mund ta imagjinonin përdorimin e emrit Wi-Fi pa pasur një lloj shpjegimi të mirëfilltë. Pra, ekipi bëri kompromis dhe ra dakord të përfshinte linjën e markës “Standardi për besnikërinë pa tela” së bashku me emrin i cili në dukje i ka hutuar njerëzit deri më sot. Belinger tha:
“Ky ishte një gabim dhe shërbeu vetëm për të ngatërruar njerëzit dhe për të promovuar markën. Çfarë do të thotë ” Wireless Fidelity”? Asgjë. Kjo ishte një përpjekje e ngathët për të gjetur dy fjalë që përputheshin me Wi dhe Fi. Kjo është ajo”.
Problemi është se Wi-Fi u bë aq popullor që njerëzit thjesht supozuan se Wireless Fidelity ishte ajo që përfaqësonte. Por rezulton se ishte thjesht një zgjedhje e dobët marketingu.