Një histori shprese vjen nga Greqia në zi për aksidentin e trenit të ndodhur mbrëmjen e së martës pranë Larisës, i cili, sipas bilancit të fundit, shkaktoi 57 të vdekur. Është ai i Andreas Alikaniotis , një notar i ri premtues 20-vjeçar. Djali, i cili studion në Selanik, ishte larguar nga Athina dhe ndodhej në vagonin e dytë të trenit të pasagjerëve të përfshirë në përplasje. Menjëherë pas aksidentit, studenti në vend që të arratisej teksa flakëronte zjarri, ka qëndruar në tren, ka thyer me duar xhamat e dritareve dhe ka ndihmuar njerëzit të dalin. “Ai shpëtoi të paktën dhjetë prej tyre,” tha një mjek në spitalin e Larisës.
Mjeku e cilësoi Andreasin si një “engjëll në tokë”. “Ai është një hero sepse, pavarësisht se ka rrezikuar jetën e tij, nuk e ka braktisur karrocën me gjithë zjarrin e madh që shpërtheu pranë tij, ka arritur të thyejë xhamin e dritareve dhe të shpëtojë të paktën dhjetë fëmijë, djem dhe vajza. Në këtë ditë të zezë, Andreas na tregoi se brezi i ri i grekëve ka dashamirësi, parime dhe etikë!Urime ty Andreas dhe prindërve që të rritën!”, shkruan Tziastoudis.
14 trupa të tjerë të djegur mbërritën në morgun e Larisës të enjten, duke e çuar numrin tragjik të përplasjes në të paktën 57, një shifër që pritet të rritet më tej. duke pasur parasysh se sipas Zjarrfikësit grekë janë zyrtarisht 56 persona të zhdukur dhe 48 të plagosur, gjashtë prej tyre në terapi intensive – rrit gjithashtu zemërimin e familjeve, sindikatave dhe të gjithë shoqërisë greke, të tronditur nga një tragjedi që fajësohet për mirëmbajtjen e dobët, objektet e vjetra dhe stafin e pamjaftueshëm.
I pandehuri i parë dhe deri tani i vetëm është stacionisti i Larisës, një 59-vjeçar me pak eksperiencë që e pranoi gabimin e tij, sipas mediave greke. Burri – i punësuar vetëm pak muaj më parë – do t’i kishte thënë magjistratit se ai e kishte drejtuar trenin në shina të gabuar dhe se nuk e kishte kuptuar mbikëqyrjen deri në momentin e aksidentit. Por shumë njerëz sot e konsiderojnë atë pak më shumë se një kok turku për një sistem që ka treguar të gjitha mangësitë e tij – veçanërisht mungesën e sistemeve automatike dhe funksionimin e sinjaleve të dritës – duke shkaktuar aksidentin më të rëndë të trenit në historinë greke.
Për më tepër, do të kishte dalë se në autokolonën e pasagjerëve për në Selanik, e cila u përplas kokë më kokë me mallrat që shkonin për në Larisa, kishte më shumë njerëz se sa lejohej. Shumë prej tyre ishin studentë që ktheheshin nga Athina pas festimeve të karnavaleve ortodokse greke. Ndërsa në Luginën e Tebit operacionet e shpëtimit vazhdojnë me vështirësi nëpërmjet përdorimit të vinçave për të ngritur çarçafët e vagonëve të thërrmuar nga përplasja ballore dhe të shkrirë nga flakët, protestat kanë shpërthyer në Athinë dhe qytete të tjera.