Aksi Janinë-Kalpaki-Kakavia pjesë e “Korridorit Blu”/ Kur priten të nisin punimet për rrugën që do të lidhë Greqinë me Shqipërinë

Shqipëria ka nisur punën për ta bërë realitet brenda 5 viteve të ardhshme segmentin shqiptar të Korridorit Blu.

I njohur edhe si korridori Adriatiko-Jonian, pjesë e Korridorit TEN-T Mesdhetar të rrjetit të BE, që lidh Evropën Qendrore dhe Italinë e Veriut me Ballkanin në Evropën Juglindore, me Slloveninë, Kroacinë, Bosnjë-Hercegovinën, Malin e Zi, Shqipërinë dhe Greqinë, përshkon në një pjesë të rëndësishme edhe territorin e vendit tonë. Para disa muajsh kryeministri Edi Rama prezantoi programin qeverisës se “ky do të jetë edhe mandati i kantierit më të madh të Korridorit Blu.

Por në muajt në vijim pritet të nisë tenderi përkatës për ndërtimin e rrugës për rajonin Janinë-Kakavia, si pjesë e “Korridorit Blu” të Ballkanit Perëndimor.

Tenderi për aksin Janinë-Kalpaki-Kakavia, një projekt veçanërisht i rëndësishëm jo vetëm për zhvillimin e rajonit, por edhe për Ballkanin Perëndimor në përgjithësi, pritet të zhvillohet gjatë vitit, me 2023.

Lidhur me aksin rrugor që është pjesë e projektit trans-evropian “Korridori Blu”, Balluku tha në një deklaratë se Shqipëria kishte nisur punën në pjesën prej më shumë se 300 km në anën e saj në mars të 2020-ës .

Sidoqoftë, këto vepra u futën në akull gjatë pandemisë. Ministri shqiptar shtoi gjithashtu se ka ardhur koha e duhur për rifillimin e punimeve, tani që pala greke po fillon proceset e zbatimit për pjesën e saj, që do të lidhë rrugën Jonike me Kakavinë në pikën e daljes në Janinë.

Me një buxhet prej rreth 250 milionë euro, aksi Janinë-Kalpaki-Kakavia do të jetë një autostradë moderne e mbyllur me një gjatësi rreth 70 km , me dy korsi për drejtim (plus LEA) dhe gjithsej 14 nyje të pabarabarta.

Autostrada, e cila pritet të ndërtohet me financim nga NSRF (2021-2027), do të fillojë me një lidhje me një kryqëzim të pabarabartë në Egnatia Odos dhe nyjet e mbetura janë planifikuar të ndërtohen në Kosmira-Asvestochori, Grammenochoria, Passaronos. Zitsa, Karyes,Doliana, Ravenia, Vissani, Delvinaki, Zavrocho, Ktismata dhe Kakavia.

Në axhendën e bisedimeve mes Belinda Ballukut dhe Kostas Karamanlis ishte edhe krijimi i linjës hekurudhore Pogradec-Leripigi, ku të dyja palët vendosën të nënshkruajnë sa më shpejt bashkërisht një memorandum bashkëpunimi , me ministrin shqiptar që shpreson që nënshkrimet në Tiranë. Memorandumi do të përfshijë edhe bashkëpunimin mes dy palëve për ofrimin e asistencës teknike për linjën hekurudhore që do të lidhë qytetin e Pogradecit me fshatin Leropigi të Prefekturës së Kastorisë.

Ky projekt, i cili është duke u konsideruar prej vitesh, do të jetë një mënyrë e qëndrueshme lëvizjeje për banorët e të dy vendeve dhe pritet të ofrojë gurin e vet të vogël në zhvillimin e mëtejshëm ekonomik të të dy vendeve,me financimin e tij nga BE.

/Burimi: Carandmotor.gr/ Përshtati në shqip: Priza.al/

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *