Nëse keni hyrë ndonjëherë në një supermarket për të marrë për të marrë një artikull dhe jeni larguar me një karrocë plot me gjëra, dijeni se nuk jeni vetëm. Supermarketet kanë shumë mënyra të zgjuara për t’i bërë klientët të shpenzojnë më shumë para, shkruan Mentalfloss.
Për shembull, nuk është rastësi që artikujt më të shtrenjtë janë zakonisht në raftet pikërisht në nivelin e syve. Gjithashtu nuk është kot që shumë çmime mbarojnë në 99. Për shkak se jemi mësuar të lexojmë nga e majta në të djathtë, truri ynë në thelb injoron 99-tën dhe e rrumbullakos çmimin.
Paraqitjet e dyqaneve janë gjithashtu strategjike – dhe ka një arsye pse seksioni i prodhimit është kaq shpesh në pjesën e përparme. Kur hyni në dyqan, është e vështirë të humbisni mundësinë për të mbushur shportën tuaj me një sërë frutash dhe perimesh shumëngjyrëshe.
Siç tha Paco Underhill, autor i “Pse blejmë: Shkenca e blerjeve”, për Chicago Tribune në vitin 2010, “çdo seksion produkti priret të ndriçohet në mënyrë teatrale, kështu që çdo gjë duket më mirë në dyqan sesa kur e sillni në shtëpi. Pothuajse çdo supermarket e di se nëse mund të aktivizojnë gjëndrat tuaja, do të blini më shumë.”