Facebook prezantoi dy seksione të veçanta për transmetimin e lajmeve . Nga njëra anë do të jetë seksioni HOME, e cila u sugjeron përdoruesve përmbajtje bazuar në algoritmin; nga ana tjetër seksioni Feed, i cili në vend të kësaj do të shfaqë postimet e miqve sipas rendit kronologjik. Një mënyrë, në qëllimet e kompanisë, për t’u dhënë përdoruesve një kontroll më të madh mbi shfaqjen e përmbajtjes. Dhe një lëvizje që, sipas New York Times , do ta bëjë rrjetin social më të ngjashëm me konkurrentin kinez TikTok.
-Njoftimin zyrtar e ka bërë CEO i Meta Mark Zuckerberg, i cili në një postim në profilin e tij në Facebook shkroi se “një nga funksionet më të kërkuara është ai që ju siguron të mos humbisni postimet e miqve tuaj. Kështu që ne hapim një seksion të veçantë Feed”.
Të paktën që nga mesi i qershorit kanë qarkulluar thashetheme për këtë funksion të ri. Në synimet e themeluesit të Facebook, prezantimi i seksionit Feed duhet të përfaqësojë një kthim në të kaluarën, kur përdorimi i rrjetit social më të famshëm në botë ishte fokusuar në aktivitetet e miqve dhe familjes. “Furnizimi ju lejon të aksesoni lehtësisht të gjithë përmbajtjen e njerëzve dhe komuniteteve me të cilët jeni tashmë në kontakt,” tha Zuckerberg.
-Sipas një analize të New York Times , megjithatë, krijimi i një seksioni të dominuar nga rekomandimet e algoritmit është pjesë e strategjisë së Facebook për t’u bërë më shumë si rrjeti social.TIK Tok.
Rrjeti social kinez, në fakt, nuk bazohet në një rrjet njerëzish të njohur siç bëri Facebook me “miq”. Por përdorni një algoritëm i sofistikuar për t’u shfaqur përdoruesve të saj video të bëra nga kushdo, jo domosdoshmërisht njerëzit që njihni.
Në postimin e tij Zuckerberg shton se “Home bëhet një seksion zbulimi për të gjetur dhe ndjekur përmbajtje dhe krijues të rinj falë sugjerimeve”.Seksioni i ri Home do të jetë më pas i ngjashëm me furnizimin TikTok: për të sugjeruar përmbajtjet më interesante, edhe jashtë rrjetit të miqve, do të jetë një algoritëm i bazuar nëinteligjence artificialee Facebook.
-Dy seksionet e veçanta do të jenë të dukshme tani për tani vetëm nga një grup i vogël përdoruesish dhe ekskluzivisht në aplikacionet Android dhe iOS. Facebook planifikon ta shpërndajë funksionin globalisht brenda një jave. Sipas asaj që lexohet në faqen e internetit të kompanisë, funksioni mund të personalizohet edhe duke vendosur një seksion në shiritin e lidhjes së shpejtë.