Komunikimi zyrtar nga FIFA për çështjen e shitjes së alkoolit gjatë Katarit 2022, çështje kjo që po mban tavolinë për shkak të përfshirjes së Budweiser, sponsor i pasur i turneut.
“Pas diskutimeve mes autoriteteve të vendit pritës dhe FIFA-s, u mor një vendim për të përqendruar shitjen e alkoolit në Festivalin e Fansave të FIFA-s dhe ambientet e licencuara, duke hequr pikat e shitjes nga perimetri i stadiumit. Nuk ka asnjë ndikim në shitjen e Bud Zero (birrë pa alkool) e cila mbetet e disponueshme në çdo stadium të Kupës së Botës në Katar.
Autoritetet e vendit pritës dhe FIFA do të vazhdojnë të sigurojnë që stadiumet dhe zonat përreth tyre të ofrojnë një përvojë të këndshme, të respektueshme dhe të këndshme për të gjithë tifozët. Organizatorët e turneut vlerësojnë mirëkuptimin dhe mbështetjen e vazhdueshme të AB InBev për angazhimin tonë të kombinuar për të ofruar shërbim për të gjithë gjatë Katar 2022”.