“BMW” nuk është një kampione për të prodhuar autovetura, por edhe një kompani mjaftë e suksesshme për modelet mbi dy rrota. Tashmë ka mbi katër dekada që gjiganti gjerman ka bërë të tijin, si një sinonim të udhëtimit dhe rehatisë, motoçikletën “BMW R 1250 RT”.
Pikërisht këtë supermodel “BMW” është kujdesur që ta rimodelojë dhe ta pëërmirësojë përsëri për vitin 2021.
Kështu, “BMW Motorrad”, është përsëri në skenë me një seri përditësimesh që synojnë të ndërthurin rehatinë në udhëtime të gjata me kënaqësinë e ngasjes dinamike, mbase në rrugë kodrinore.
Një provë e rrugëve, kthesave dhe kundër-kthesave ku RT mahnit për shkathtësinë e saj. Në fakt, shumë ndryshime dhe risi janë prezantuar në “R 1250 RT” e re. Konfirmuar, megjithatë, është motori boksier me 2 cilindra prej 1254 cc dhe 136 HP, të gjitha të homologuara nga normativa EU5.
Në pjesët e autostradave, komoditeti mbetet total, aq sa dikush harron numrin e kilometrave të kaluara mbi shalë, falë edhe Kontrollit Dinamik të Ngarjes (DCC). Komoditeti dhe siguria garantohen gjithashtu në RT-në e re nga ”BMW Motorrad Full Integral ABS Pro”.
Ky është një sistem frenimi i kombinuar në të cilin si leva e frenave në timon ashtu edhe pedali funksionojnë njëkohësisht si tek frenat e përparme dhe të pasme.
Në rast të frenimit emergjent, ky funksion i ri u jep më shumë se një dorë atyre që janë në timon. Për sa i përket dizajnit të jashtëm, pjesa e përparme e RT tani është më ”agresive”, me fenerë më të hollë dhe të pajisur me teknologjinë e dritave ”Adaptive Tuning Light”.
/Priza.al/