Rregullatori francez i privatësisë së të dhënave tha të enjten se ka gjobitur Microsoft me 60 milionë euro (64 milionë dollarë) për shkelje të rregulloreve për reklamat e cookies.
Komisioni Kombëtar për Teknologjinë dhe Liritë tha në një deklaratë se kontrolloi ueb sajtin e motorit të kërkimit të Microsoft Bing pas një ankese në lidhje me depozitimin e skedarëve cookie në shtator 2020 dhe maj 2021.
Rregullatori vuri re se “kur përdoruesit vizituan faqen e internetit, cookie-t u vendosën në terminalin e tyre pa pëlqimin e tyre, ndërsa ata po ndiqnin, në veçanti, një objektiv reklamimi”.
Ai gjithashtu vuri re “mungesën e një butoni që lejon refuzimin e depozitimit të cookies me aq lehtësi sa pranimi i tij”.
Komisioni e gjobiti Microsoft-in 60 milionë euro, duke marrë parasysh shumën e parave që kompania fiton në mënyrë indirekte nga reklamat duke përdorur të dhënat e mbledhura nga ato cookie.
Ky lloj cookie mund të vendoset vetëm pas pëlqimit të përdoruesit sipas ligjit, shtohet deklarata.
Rregullatori vëzhgoi një mekanizëm më kompleks të refuzimit të skedarëve të skedarëve në ueb sajt për të dekurajuar përdoruesit që të refuzojnë skedarët e skedarëve dhe “i inkurajuar ata të favorizojnë lehtësinë e butonit të miratimit që shfaqet në dritaren e parë”.
Ai u konsiderua si një proces “shkelje e lirisë së pëlqimit të përdoruesve të internetit”.