Google ka njoftuar planet për të mbyllur shërbimin e tij të lojërave “cloud Stadia “dhe për të rimbursuar lojtarët.
Stadia u shpall si një “Netflix për lojëra” kur u lançua në nëntor 2019, duke i lejuar lojtarët të transmetojnë lojëra në internet pa pasur një tastierë.
Por shërbimi tani do të përfundojë më 18 janar 2023 për shkak të mungesës së “tërheqjes” me lojtarët.
Google ka premtuar rimbursim për lojtarët që blenë kontrolluesin e tij Stadia, si dhe çdo lojë apo përmbajtje shtesë.
Ai tha se vlerëson se këto rimbursime do të përfundojnë deri në mes të janarit.
Lojërat Stadia ekzekutohen në serverë në qendrat e të dhënave të Google në të gjithë botën, me pamjet video të transmetuara në një televizor ose pajisje celulare.
Phil Harrison, nënkryetar dhe menaxher i përgjithshëm i Stadia, tha në një postim në blog: “Disa vite më parë, ne lançuam gjithashtu një shërbim të lojërave të konsumatorëve, Stadia.
“Dhe ndërsa qasja e Stadia-s ndaj lojërave të transmetimit për konsumatorët u ndërtua mbi një bazë të fortë teknologjike, ajo nuk ka fituar tërheqjen me përdoruesit që prisnim, kështu që ne kemi marrë vendimin e vështirë për të filluar mbylljen e shërbimit tonë të transmetimit Stadia”.
Google është goxha i pamëshirshëm për heqjen e produkteve që nuk funksionojnë – drejtohuni te faqja e internetit Killed by Google dhe mund të zhyteni në një listë të gjatë të markave të Google që janë larguar shumë (për shumë prej të cilave ndoshta nuk keni dëgjuar kurrë).
Stadia filloi me bujë të madhe në vitin 2019 dhe ishte padyshim përpjekja e Google për të insistuar në tregun fitimprurës të lojërave.
Stadia shkoi përtej thjesht transmetimit të lojërave dhe madje erdhi me pajisjen e saj të personalizuar.
Por të përballesh me gjigantët e lojërave është e vështirë – edhe kur je një gjigant në vetvete. Ajo që funksionon për Xbox dhe PlayStation është e vështirë të përsëritet kur klientët e tyre kanë paguar tashmë konzolat dhe abonimet – dhe firmat pas tyre, Microsoft dhe Sony, kanë marrëveshje fitimprurëse me botuesit më të mëdhenj të lojërave në botë.
Ndoshta nuk është befasi e madhe që Phil Harrison tha se Stadia nuk kishte “fituar tërheqjen” që Google parashikonte – marketingu flet për “jo të mjaftueshëm të turpshëm në ndenjëse”.