Është vërtet e vërtetë që një histori e madhe parashikon përparim, por edhe rrathë që mbyllen, e më pas i japin jetë pasazheve të tjera. Guzzi tani përfundon një rreth me V100 Mandello Aviazione Navale. Gjithçka kthehet dhe mbahet. Shqiponja ka qenë simboli i Shtëpisë që nga themelimi i saj në 1921.
Carlo Guzzi ishte një mekanik i Marinës, partneri i tij Giorgio Parodi ishte një ushtar dhe Giovanni Ravelli ishte një aviator i talentuar, i cili vdiq në një aksident avioni, dy vjet përpara se Moto Guzzi të merrte formë, në fakt, nga Guzzi dhe Parodi. Një haraç për një mik të ngushtë, atëherë, dhe një haraç sot për sektorin e aviacionit të Marinës, i krijuar në 1913.
V100 Mandello në fakt do të ndërtohet në vetëm 1913 njësi, ngjyra e tij është frymëzuar nga luftarak F – 35 B, shenjat e Marinës shfaqen në të dy anët e xhamit të përparmë, vijat tipike të marrjes së avionëve tregojnë hyrjet e ajrit të avionëve dhe një Në rezervuar bie në sy kokada trengjyrësh me dukshmëri të ulët.
Jo vetëm kaq, vernisazhi u zhvillua në aeroplanmbajtësen Cavour, flamuri i flotës së Marinës, logoja e së cilës është e shtypur në bykun e biçikletës. Michele Colaninno, CEO i Piaggio, së cilës i përket Guzzi, e shikon të sapolindurin si një viaticum për njëqind vitet e ardhshme të markës. Dhe ka një arsye të mirë.
Për të dizajnuar biçikletën, dizajnerët filluan me fletën e bardhë klasike dhe i dhanë dorë të lirë inventivitetit të tyre. Si mund ta përkufizonim? Një përzierje e drejtë dhe e ekuilibruar mes sportivitetit të një Roadster dhe komoditetit të një Tourer të përshtatshëm për distanca të gjata.
V100 Mandello ka aerodinamikë shumë të sofistikuar dhe të avancuar, me kapakë që rrjedhin nga ajri, një platformë inerciale me gjashtë boshte dhe pezullim të kontrolluar elektronikisht. Përveç kësaj, një sensor që zbulon presionin e gomave dhe mbërthimet me ngrohje. Motori i ri Compact Block, gjithashtu origjinal për zgjidhjet teknike të miratuara, e bën V100 Mandello makinën më të fuqishme të Guzzi. Të dhënat flasin vetë. V-twin tërthor nëntëdhjetë gradë, me ftohje të lëngshme, katër valvola për cilindër, 115 kuaj fuqi dhe mbi të gjitha një çift rrotullues motori prej 105 Nm, me 82 për qind pickup të disponueshëm tashmë në 3500 rpm. Çmimi nga 15,499 €.