Kina është duke blerë në heshtje naftën nga Rusia me çmim të ulët sipas të dhënave të transportit dhe të tregtarëve të naftës që kanë folur për Reuters. Në këtë mënyrë ata mbushin zbrazëtinë e lënë pas nga blerësit perëndimorë që u larguan nga biznesi me Rusinë pas pushtimit të Ukrainës më 24 shkurt.
Lëvizja e importuesit më të madh të naftës në botë vjen një muaj pasi fillimisht shkurtoi furnizimet ruse, nga frika se mos duket se mbështet hapur Moskën dhe ekspozon potencialisht gjigantët e saj shtetërorë të naftës ndaj sanksioneve.
Importet e naftës ruse të Kinës nga deti do të rriten në një nivel gati rekord prej 1.1 milionë fuçi në ditë (bpd) në maj, nga 750,000 fuçi në ditë në tremujorin e parë dhe 800,000 fuçi në ditë në 2021, sipas një vlerësimi nga Vortexa Analytics.
Unipec, krahu tregtar i rafinerit kryesor aziatik Sinopec, po kryeson blerjet, së bashku me Zhenhua Oil, një njësi e konglomeratit mbrojtës të Kinës Norinco, sipas të dhënave të transportit.
Livna Shipping Ltd, një firmë e regjistruar në Hong Kong, është shfaqur gjithashtu kohët e fundit si një transportues kryesor i naftës ruse në Kinë, thanë tregtarët.
Sinopec nuk pranoi të komentojë. Zhenhua dhe Livna nuk iu përgjigjën kërkesave për koment.
Firmat po mbushin mungesën e lënë nga blerësit perëndimorë pas pushtimit rus të Ukrainës, të cilin Rusia e quan një “operacion special ushtarak”.
Shtetet e Bashkuara, Britania dhe disa blerës të tjerë kryesorë të naftës ndaluan importet e naftës ruse menjëherë pas pushtimit. Bashkimi Evropian po finalizon një raund të mëtejshëm sanksionesh, duke përfshirë ndalimin e blerjeve të naftës ruse. Shumë rafinerë evropianë kanë ndaluar tashmë blerjet nga Rusia nga frika se do të bien ndesh me sanksionet ose do të kenë një publicitet negativ