Makinat elektrike në Itali: Karikimi kushton deri në 161% më shumë në një vit

Analiza në Itali krahasoi tre modele makinash në versionet e plota elektrike, benzine dhe naftë, duke marrë parasysh konsumin e deklaruar nga prodhuesit e makinave dhe çmimet e energjisë dhe karburantit.

Energjia e shtrenjtë ka prekur edhe makinat elektrike. Çmimi i kërkuar për të mbushur një e-makinë është rritur i cili mund të rritet me 161% krahasuar me vitin e kaluar.

Lëvizshmëria elektrike në rrezik – Sipas autorëve të studimit Facile.it, rritja e kostove të energjisë është një rrezik potencial për lëvizshmërinë elektrike. “Për shkak  të rritjes së çmimit të energjisë, sot, në disa raste, është më e shtrenjtë të rimbushni një makinë elektrike sesa një makinë tradicionale. . Dymbëdhjetë muaj më parë, në të gjitha simulimet e kryera, makina elektrike makina ishte larg më e lira nga pikëpamja e  kostos së karburantit me një shpenzim që në varësi të modelit ishte më pak se 50% dhe 70% krahasuar  me versionet me benzinë ​​dhe me naftë”, shpjegojnë ekspertët.

Vlerat e përdorura

– Për të kryer sondazhin në Itali, konsumi i disa modeleve elektrike u ekzaminua duke i krahasuar ato me automjete të të njëjtit lloj me karburant ose naftë, dhe konsumin e deklaruar nga prodhuesit e makinave (bazuar në ciklin e përzier WLTP) dhe çmimet e energjisë dhe karburanteve. Për energjinë elektrike është konsideruar kostoja e rimbushjes në një shtëpi , duke përdorur çmimet në fuqi në tregun e mbrojtur në tetor 2021 dhe tetor 2022 si vlerë referencë, ndërsa për benzinën dhe naftën janë përdorur vlerat mesatare të çmimeve në  kolonë . zbuluar në shtator 2021 dhe në javën e fundit të shtatorit 2022.

 

Nënkompakti i segmentit B

– Analiza e parë kishte të bënte me një nënkompakt të segmentit B me fuqi 100-136 kf. Në versionin me naftë makina ka një autonomi prej 24.4 km/l, me benzinë ​​19.6 km/l ndërsa ai elektrik 6.3 km/kWh. Duke marrë parasysh një udhëtim prej 1000 km, Facile.it ka llogaritur një kosto prej 71 euro me naftë, 83 euro me benzinë ​​dhe 85 euro me energji elektrike. Vetëm një vit më parë do të kishim shpenzuar vetëm 33 euro duke e rimbushur makinën në shtëpi.

Sedani i segmentit C

– Kalimi në një sedan të Segmentit C 130-150 kf , motor 130-150 kf, me  naftë (22,5 km / l), benzinë ​​(18,7 km / l) dhe elektrike (6, 6 Km / kWh). Gjithashtu në këtë rast mjeti  që kushton më pak karburant është ai me naftë; për të udhëtuar 1000 km automobilisti shpenzon 77 euro, ndërsa  me makinën elektrike 80 euro. Më pak efikas në këtë rast është modeli me benzinë ​​i cili kushton  88 euro.

Segmenti i sedanit D

– Simulimi i tretë është i vetmi ku modeli elektrik është akoma më i përshtatshmi. Për simulimin, një makinë sedan, segmenti D,  kapaciteti i motorit 249-286 HP, në versionet me benzinë ​​Mild-Hybrid (13.2 Km / l), naftë Mild-Hybrid (16.1 Km / l) dhe  elektrike (5.4 Km / kWh) . Duke marrë parasysh edhe këtu një distancë prej 1000 km, në këtë rast makina elektrike  rezulton të jetë më e lira: nevojiten vetëm 99 euro energji elektrike, ndërsa për dizelin  108 euro karburant dhe për benzinën 124 euro.

 

* Për çmimin e energjisë për kWh, janë përdorur vetëm komponentët variabël të një faturë të energjisë elektrike (pra çmimi i energjisë, çmimi i dispeçimit dhe PPE) në fuqi në tregun e mbrojtur në tetor 2021 (0,205 € / kWh) dhe tetor 2022 ( 0,535 € / kWh); për çmimet e benzinës dhe të naftës, nga ana tjetër, çmimet mesatare në kolonën e shtatorit 2021 (benzinë ​​1,731 €/l, naftë 1,590 €/l) dhe të javës së fundit të shtatorit 2022 (benzina 1,633 €/l, naftë 1,738 € / l).

 

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *