Marka e njohur italiane prezanton koleksionin e ri me 200,000 prezervativë

Marka e njohur e veshjeve “Diesel” ka prezantuar së fundmi koleskionin e tyre të ri, në një sfilatë aspak të zakontë. Në javën e modës në Milano, ata ditën si të tërhiqnin vëmendjen.

Marka italiane prezantoi koleksionin “Vjeshtë-Dimër 2023” në një sfond me mbi 200,000 kuti Durex, duke theksuar rëndësinë e seksit si edhe bashkëpunimin e ardhshëm me kompaninë e prezervativëve.

“Ne na pëlqen të luajmë në Diesel dhe e kemi seriozisht. Argëtohuni, respektoni njëri-tjetrin, jini të sigurt”, u shpreh drejtori artistik Glenn Martens gjatë fjalë së tij.

I gjithë koleksioni u frymëzua nga tema e lirisë, kënaqësisë dhe kuriozitetit për të eksperimentuar.


Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *