Një gjykatës federal amerikan ka miratuar një padi miliarda dollarëshe kundër zinxhirit të ushqimit të shpejtë McDonald’s për praktika diskriminuese reklamimi. Sipërmarrësi afrikano-amerikan i medias Byron Allen akuzon McDonald’s për një “procedurë të kontratës raciste” në vendosjen e reklamave. Avokatja e McDonald’s Loretta Lynch, nga ana tjetër, tha të martën se ankesa e Allen ishte “për të ardhurat, jo për ngjyrën e lëkurës.”
Allen, i cili zotëron rrjetet e studiove argëtuese dhe Grupin Weather, kërkon 10 miliardë dollarë dëme. Në një padi të ngritur në maj 2021, ai akuzon McDonald’s për vendosjen e “një sistemi me dy nivele, me ngjyra” që e përjashton atë nga tregu normal i reklamave.
Në dhjetor, një gjykatës në Los Anxhelos e hodhi poshtë padinë me arsyetimin se akuzat nuk ishin të vërtetuara mjaftueshëm. Megjithatë, pas disa të prapambeturve ligjorë, i njëjti gjyqtar të premten kundërshtoi një kërkesë nga zinxhiri i ushqimit të shpejtë për të hedhur poshtë padinë, duke e lejuar atë të bëjë kështu.
Allen thotë se kompania e tij “mori dhjetëra milionë dollarë në të ardhura vjetore nga reklamat nga McDonald’s” nën një pronar të bardhë. Ai gjithashtu akuzoi McDonalds për përfundimin e kontratave me një agjenci të ndryshme reklamimi për “median afrikano-amerikane”, e cila parashikonte një buxhet dukshëm më të vogël se sa për pjesën tjetër të tregut. Vetëm 0,3 për qind e buxhetit të reklamave të zinxhirit do të shpenzohej për reklamat në kompanitë e medias në pronësi të afrikano-amerikanëve.
Ish prokurori i përgjithshëm i SHBA Lynch, i cili përfaqëson McDonald’s si partner në një firmë ligjore, argumenton se akuzat e paditësit shpërfillin si “arsyet e ligjshme operacionale” për investime më të ulta në stacionin e Allen dhe “marrëdhëniet e gjata të biznesit” me kompanitë me pronarë me prejardhje të ndryshme.