Nëse ndodheni në një udhëtim luksoz apo e gjeni veten të postimet e Instagram-it, shanset janë të shumta që të keni parë të paktën një herë një “mëngjes lundrues”.
Në rast se nuk jeni njohur me ta, ja çfarë duhet të dini: ato janë mëngjesi juaj tipik i shërbimit të dhomës së hotelit, fruta, kafe dhe të ngjashme – të shërbyer në një pishinë ose vaskë të nxehtë në vend të shtratit. Zakonisht, ato vendosen në pjata të mëdha ose shporta shumëngjyrëshe, pastaj aksesohen me lule tropikale të ndritshme për t’i bërë ato edhe më fotogjene.
Këto mëngjese janë veçanërisht të popullarizuara në Azi dhe Paqësor, veçanërisht në vendet private të vilave me mot të ngrohtë në vende si Tajlanda, Fixhi dhe Maldivet. Gati të gjithë bien dakord që tendenca filloi në Bali, megjithëse asnjë vendpushim specifik nuk duket se merr meritat për të dalë më parë me idenë.
Ndërsa këto mëngjes janë bërë më të zakonshme në menutë e pushimeve gjatë pesë viteve të fundit, ‘flama’ botërorë i ka bërë ato më të popullarizuara se kurrë, pasi mysafirët e hotelit po shmangin bufet.
Përtej Instagramit
Megjithëse ngjyrat e mrekullueshme të mëngjeseve lundruese i bëjnë ato perfekte për mediat sociale, duke u kërkuar njerëzve të qëndrojnë në pishinë para se të jenë zgjuar plotësisht, duket si një recetë e mundshme për katastrofë. A janë bërë këto mëngjese që thjesht të postohen në internet dhe të hidhen poshtë, apo njerëzit me të vërtetë kënaqen duke i ngrënë ato? James Booth, një reporter me qendër në Sidnei, pranon të pyesin të njëjtën gjë përpara se të provonin një në një resort luksoz në Bali në 2019.
Ai i thotë për CNN Travel se, për të, vakti i harlisur funksionoi më mirë në koncept se në ekzekutim. Megjithëse Booth kishte planifikuar paraprakisht një kohë specifike për të mbërritur mëngjesin, ai përfundoi duke fjetur rreth 20 minuta, që do të thotë se ai do të kishte humbur kohën optimale për ta konsumuar atë.
Idea e Lundrimit
Mëngjesi lundrues është bërë një tjetër komoditet hoteli luksoz, si çaji i pasdites ose një darkë tunduese. Udhëtarët vendas që përfitojnë nga pushimet e përballueshme kanë përqafuar edhe mëngjeset lundruese.
Përveç fotove të bukura, ato shërbejnë edhe si një mjet falas marketingu, njerëzit i shohin mëngjeset në internet, shikojnë etiketën e vendndodhjes dhe më pas duan të marrin vetë përvojën.
Six Sense Uluwatu në Bali (foto më sipër) shërben e tyre në një shportë të kuqe në formë zemre. Anantara në Koh Phangan, Tajlandë, ka një ekstravagancë lundruese “Sushi i muzgut”. Cape Fahn po punon për një përvojë lundruese të çajit të pasdites.
Pavarësisht nga mendimi juaj personal mbi meritat e ofertave hoteliere me qendër në Instagram, duket se këto vakte lundruese kanë kaluar në shtyllën kryesore. Vetëm mos harroni të pini kafe më parë.
/Burimi CNN Travel/ përshtati në shqip Priza.al/