Në vitin 2013, produktet e falsifikuara në mbarë botën arritën në 461 miliardë dollarë.
Logoja në shumicën e rasteve, nuk do të ketë të njëjtat përmasa si origjinali. Këndi dhe pjerrësia mund të jenë të ndryshme.
Prandaj është e nevojshme të kontrolloni etiketën brenda për ndonjë gabim drejtshkrimor. Marka origjinale nuk do t’i shkruante kurrë fjalët gabimisht, ndërsa produktet e falsifikuara mund të përmbajnë një ose më shumë gabime.
Ju gjithashtu duhet t’i hidhni një sy etiketave brenda suaj në fund.
Vini re edhe fortësinë lëkure që do t’u mungojë këpucëve false.
Shkrimi duhet të jetë i gjatë dhe elegant dhe jo i trashë. Gjithashtu, pjesa e rrumbullakosur e G-së duhet të jetë një ovale e përsosur, pa majë.
Nëse qepjet në çantën tuaj duken të pabarabarta në disa pjesë ose kanë një ngjyrë të ndryshme nga vetë çanta, duhet të supozoni se është e rreme.