Chatbot është një sistem automatik për komunikimin me klientët ose përdoruesit e shërbimeve. Me fjalë të tjera, është një robot që ndihmon konsumatorët të zgjidhin një sërë detyrash.
Algoritmi chatbot përbëhet nga disa faza:
Marrja e një kërkese nga një klient
Analiza: deshifrimi i fjalës dhe përcaktimi i nevojave të përdoruesit, përgatitja e një përgjigjeje sipas një skenari të përgatitur paraprakisht, formulimi i tij, dërgimi i tij,
Ruajtja e aplikacionit për analiza të mëtejshme.
Chatbot-et ndryshojnë për sa i përket platformës së zbatimit, teknologjisë së zhvillimit, mënyrës së komunikimit me përdoruesit dhe funksioneve në të cilat janë trajnuar.
Për shembull, ekziston një bot i thjeshtë që është programuar në mënyrë lineare dhe të ngurtë për një sekuencë të caktuar veprimesh dhe nuk është në gjendje të kuptojë plotësisht të gjithë ndryshueshmërinë e të folurit natyror. Robotët e tillë janë më afër robotëve të bisedës me butona.
Ka edhe chatbot që përdorin mësimin e makinerive në punën e tyre, falë të cilave ata mund të kuptojnë fjalimin e folur njerëzor, si dhe të kalojnë nga tema në temë pa harruar se për çfarë ishte biseda. Sipas një sistemi të tillë, funksionon asistenti i zërit Alice në Yandex ose platforma e sistemit të dialogut ZIAX.
Lloji i fundit i chatbot-it është trajnuar për dialogë realë dhe, në përputhje me rrethanat, mund të zgjidhë më shumë probleme biznesi për një kompani të caktuar. Chatbot-et që funksionojnë sipas logjikës lineare ose të bazuara në grafikët e rrjedhës mund të klasifikohen me kusht si të patrajnueshëm. Nxënësit, nga ana tjetër, krijohen në bazë të mësimit të makinerive dhe mund të zgjerojnë bazën e tyre të njohurive për të kuptuar fjalimin natyror.
Chatbots po transformojnë metodat e zakonshme të komunikimit me klientët, gjë që ju lejon të përmirësoni cilësinë e shërbimit ndaj klientit.
Gjithashtu, me ndihmën e kësaj teknologjie dixhitale, pronarët e bizneseve kanë mundësi të zvogëlojnë numrin e punonjësve të qendrave të thirrjeve, duke ulur kështu kostot. Qëllimi kryesor i krijimit të një chatbot për biznesin është rritja e besnikërisë së klientit. Asistenti dixhital thjeshton dhe shkurton procesin e marrjes së informacionit për një produkt ose shërbim nga një konsumator, domethënë i lejon klientët ta marrin atë aty ku është më i përshtatshëm – në mesazhe të çastit. Chatbots janë një teknologji efektive si për pronat e mëdha ashtu edhe për bizneset e vogla dhe të mesme. Kjo ju lejon të tërhiqni një audiencë të re, të rrisni besnikërinë e klientëve dhe shitjet përmes postimeve. Për më tepër, një chatbot mund të bëhet një mjet komunikimi midis punonjësve.
Në vitin 2022, chatbot-et janë më të kërkuarit në sektorin bankar, shitjen me pakicë dhe tregtinë elektronike. Sipas parashikimeve, deri në vitin 2024 madhësia e tregut për këto teknologji mund të rritet në 9.4 miliardë dollarë./skantv