Në restorantet ramen të Japonisë, ekziston një rregull: hani shpejt dhe largohuni.
Pronari i restorantit e mori këtë zakon kaq seriozisht sa filloi të përcaktojë se sa kohë do t’u duhej klientëve të tij për të filluar së ngrëni. Ai zbuloi se ata që shpenzonin më shumë para se të ushqehen, zakonisht shikonin video në telefonat e tyre. Kota Kai zotëron dhe operon restorantin e Tokios Debu-chan, i cili do të festojë përvjetorin e tij të pestë këtë qershor.
Në mars, ai vendosi t’i ndalojë klientët të përdorin telefonat inteligjentë të tyre ndërsa hanë ushqim, një lëvizje që u bë temë e nxehtë e bisedave në mediat sociale në Japoni.
“Një herë, kur ishim të zënë, vumë re një klient që nuk filloi të hante për katër minuta,” thotë Kai, duke shtuar se klienti po shikonte video në telefonin e tij ndërsa ushqimi i tij ftohej.
Kai shërben Hakata ramen, një lloj ramen rajonal nga prefektura Hakata në Japoninë perëndimore, për të cilin ai thotë se është një “ushqim i lindur për njerëzit e paduruar”. Pronari i restorantit thotë se petët e holla që ai shërben janë vetëm një milimetër të gjera, kështu që ato fillojnë të shtrihen dhe prishen shumë shpejt. Sipas kësaj logjike, të presësh katër minuta mund të rezultojë në një vakt të keq.
Ai shton se nuk ka vendosur asnjë tabela që kërkon nga njerëzit që t’i largojnë telefonat; në vend të kësaj, ai flet me klientët individualisht.
Debu-chan nuk është vendi i parë që trajton përdorimin e telefonave inteligjentë gjatë ngrënies.
Një poster e McDonald’s në Singapor kishte një tabelë “Telefon fikur” në vitin 2017. Dyqani instaloi dollapët e telefonave inteligjentë ku klientët mund të ruanin pajisjet e tyre ndërsa hanë, me qëllimin e deklaruar që njerëzit të shpenzojnë më shumë kohë duke u fokusuar te fëmijët e tyre.