CNN i ka kushtuar një artikull drejtuesve të mjeteve është realizuar nga . Ata këshillojnë që të tregohet kujdes me shoferët agresivë, të rrezikshëm dhe të dehur në Europë. Në sondazh tregohet se 79% e të anketuarve kanë një mendim negativ për shoferët e tjerë ndërsa, 97% e tyre krenohen me drejtimin e tyre të shkëlqyer.
Sondazhi i 12,400 evropianëve në mars 2022 u realizua nga Vinci Autoroutes e Francës, e cila menaxhon autostradat franceze. Ai u krye nga kompania e sondazheve Ipsos, e cila pyeti të paktën 1,000 njerëz në secilin prej 11 vendeve për zakonet e tyre të drejtimit dhe ato të shoferëve të tjerë, brenda dhe jashtë vendit.
42% e madhe e polakëve thanë se drejtimi i mjetit ka të bëjë “çdo njeri për vete” (krahasuar me vetëm 7% të spanjollëve), ndërsa një e katërta e britanikëve pretenduan se nuk ishin i njëjti person pas timonit si përpara tij.
Vetëm 16% e shoferëve italianë thanë se shokët e tyre ishin të sjellshëm, ndërsa 14% e shoferëve francezë mendojnë se shoferët francezë janë të stresuar. Britanikët dukeshin më të vetëkënaqur, duke llogaritur se vetëm 68% e shoferëve i kushtonin vëmendje, dhe më pak se gjysma ishin të qetë dhe të sjellshëm.
Gjermanët, vendosën që vetëm 30% e shoferëve të vendeve të tjera ishin agresivë dhe më pak të papërgjegjshëm. Më pak gjykues ishin spanjollët dhe britanikët, 70% e të cilëve kishin diçka negative për të thënë për miqtë e tyre në Evropën kontinentale.
Nëse do të shkoni në Greqi këtë verë, mund të dëshironi të bëni një gjumë të mirë dhe të pini një kafe përpara se të shkoni në rrugë. Grekët ishin më kritikët ndaj zakoneve të vozitjes së kombeve të tjera, ndërsa 91% kishin përshkrime negative të moshatarëve të tyre.
Greqia kryeson listën e shoferëve që përdorin telefonat e tyre gjatë drejtimit, me 77% që pranojnë se bëjnë telefonata. Spanja është në fund të kësaj tabele, me 62% që përdorin telefonat. Greqia shënoi pikën më të lartë në drejtimin e rrezikshëm, me rreth një të tretën e shoferëve që pranuan sjellje si shpejtësia, kapërcimi i dritës së kuqe, mos ngadalësimi i shpejtësisë për punimet në rrugë dhe mosmbajtja e një distancë të sigurt midis makinave.