Skandali/ Zbulohen emrat e liderve europianë që  Uber sponsorizoi për ndërhyrje në  hetime

Mijëra dosje të zbuluara kanë ekspozuar mënyrën se si Uber shoqë ria amerikane e taksive u shoqërua me politikanë të lartë dhe sa larg shkoi për të shmangur drejtësinë.

Dosjet detajojnë ndihmën e gjerë që Uber mori nga liderë si Emmanuel Macron dhe ish-komisionerja e BE-së Neelie Kroes.

I përfshirë  Emmanuel Macron

Presidenti francez Emmanuel Macron dyshohet se ka kryer një aktivitet lobues gjatë periudhës kur ai ishte Ministër i Ekonomisë, midis 2014 dhe 2016, për të favorizuar grupin Uber në vend. Kjo është raportuar nga gazetat Le Monde  dhe Guardian , së bashku me BBCdhe gazetave të tjera të Konsorciumit Ndërkombëtar të Gazetarëve Hulumtues (ICJ), i cili analizoi mijëra dokumente dhe emaile konfidenciale në hetim të riemërtuar Uber-skedarët. Gazetarët mundën të shikonin 124 mijë dokumente konfidenciale që datojnë nga periudha në të cilën Travis Kalanick ishte në krye të kompanisë amerikane. Sipas rindërtimit të tyre, Uber loboi liderët politikë për t’u bërë një lider në industrinë e transportit, duke ndërprerë industrinë e taksive.

Akuzat

– “Një koleksion maksimal i dosjeve konfidenciale zbuloi se si gjigandi i teknologjisë Uber shkeli ligjet, mashtroi policinë, shfrytëzoi dhunën kundër shoferëve të taksive dhe loboi fshehurazi qeveritë gjatë zgjerimit të tij agresiv global”, shpjegon konsorciumi i mediave ndërkombëtare.

Menaxhmenti i Kalanick – Sipas asaj që u botua në gazeta, Kalanick mund të llogariste në mbështetje të nivelit të lartë, si Macron kur ishte Ministër i Ekonomisë dhe ish-komisionerja evropiane për dixhitale Neelie Kroes. Më shumë se 124,000 dokumente të brendshme të marra nga Guardian mbulojnë një periudhë pesëvjeçare, në të cilën Uber drejtohej nga Kalanick, më pas u detyrua të jepte dorëheqjen në 2017 nga aksionerët pikërisht për aksionet e saj. Në lobim, kompania dyshohet se kërkoi të fitonte mbështetje duke “përballur në mënyrë diskrete” kryeministra, presidentë, miliarderë, oligarkë dhe manjatë të medias. Macron në veçanti do të kishte dhënë “ndihmë spektakolare”, sipas asaj që del nga dokumentet.

 

Çështja Macron

-The Guardian kujton se Parisi ishte skena e nisjes së parë evropiane të Uber në 2014, e cila hasi në rezistencë të ashpër nga industria e taksive, duke kulmuar me protesta të dhunshme në rrugë. Sipas gazetarëve, në dokumentet e analizuara ka mesazhe mes Kalanick dhe Macron, të cilat do t’i kishin lejuar Uber-it akses të shpeshtë dhe të drejtpërdrejtë tek ai dhe stafi i tij. Sipas GuardianMegjithëse gjykatat dhe parlamenti e kishin ndaluar Uber, Macron pranoi të punonte me kompaninë për të reformuar ligjet e industrisë. Dhe ai nënshkroi një dekret që lehtësonte kërkesat për licencim të drejtuesve të shërbimit të transportit privat. Dosjet zbulojnë gjithashtu se si Kroes ishte në bisedime për t’u bashkuar me Uber përpara përfundimit të mandatit të tij në nëntor 2014, dhe më pas loboi fshehurazi te kompania në shkelje të mundshme të standardeve etike evropiane.

 

Uber dhe shoferët e taksiveZbulesa e Bidenit

– Ka edhe një kthesë që ka të bëjë me Joe Biden, kur ai ishte nënkryetar i Shteteve të Bashkuara. Kur Kalanick mbërriti me vonesë për një takim me kompaninë në Forumin Ekonomik Botëror në Davos, ai i dërgoi një mesazh kolegut: “Unë i bëj të ditur njerëzve të mi se çdo minutë vonesë është një minutë më pak që ai do të ketë me mua.” Dhe pas takimit me Kalanick, Biden do të ndryshonte fjalimin e tij të përgatitur në Davos duke lavdëruar kompaninë.

Ekziston edhe një implikim italian në hetimin gazetaresk të dosjeve Uber , i cili hedh dritë mbi aktivitetet lobuese të kompanisë së transportit. Sipas asaj që shkruan L’ Espresso , gjiganti amerikan do të kishte organizuar një “fushatë presioni“, i riemërtuar me emrin e koduar “Italia – Operacioni Renzi”, për të angazhuar dhe influencuar kryeministrin e atëhershëm, si dhe disa ministra dhe deputetë të Partisë Demokratike.

 

Përgjigje nga Renzi- Sipas Espresso – s, Uber do të kishte përdorur lobistët dhe personalitetet e saj institucionale si John Phillips, në ato vite ambasadori i Shteteve të Bashkuara në Romë, për t’iu afruar kreut të atëhershëm të qeverisë italiane, me synimin për t’u zgjeruar për t’u bërë një drejtues kompanie. në sektorin e transportit. Por, siç sqaron vetë gazeta, qeveria Renzi nuk ka miratuar asnjë masë në favor të gjigantit amerikan.

Lideri i Italia Viva, i kontaktuar nga e përjavshmja, shpjegoi se nuk kishte “nuk e ndoqi kurrë personalisht“Çështja e taksive dhe transportit, e cila u trajtua” në nivel ministror “dhe” jo nga kryeministri. “Renzi konfirmon gjithashtu se është takuar disa herë me ambasadorin Phillips, por nuk kujtohet të ketë folur ndonjëherë për Uber me të apo me lobistë të tjerë amerikanë.

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *