Nga hetimet e kryera nga autoritetet dhe dëshmitë e zyrtarëve kompetentë të OSE-së dalin në dritë prova të reja që plotësojnë enigmën e gabimit njerëzor fatal që solli përplasjen e dy trenave mbrëmjen e 28 shkurtit.
Sipas këtyre të dhënave, mjeshtri i stacionit të Larisës që dërgoi trenin e pasagjerëve në linjën “poshtë” kishte plot 16 minuta për të kuptuar se trenat ishin në një linjë dhe rrezikonin përplasjen.
Sipas raportimit të djeshëm të Star për zinxhirin e gabimeve, si dhe informacionit të transmetuar nga ERT sot, në minutat e fundit kritike para përplasjes fatale të dy trenave mbrëmjen e 28 shkurtit, duket se ka pasur informacione se treni po merrte një linjë zbritjeje për në Athinë.
Në mënyrë të veçantë, stacionari i Nea Porit mësohet se po komunikonte se në orën 23:05 treni tregtar ishte nisur nga Stacioni i Nea Porit në drejtim të Athinës.
Një minutë më parë është nisur edhe treni i pasagjerëve nga Larisa. Për 16 minuta të tëra të dy trenat ishin në rrugë përplasjeje.
Por komandanti i stacionit nuk ka reaguar as atëherë, pasi ende besonte se kishte “bllokuar” fatalin Intercity 62 në linjën e përpjetë për në Selanik.
Vlen gjithashtu të përmendet se kur treni mori binarët e gabuar, drejtuesi i stacionit të Larisës mundi të shihte në tastierën e Stationmaster për 5 minuta se treni kishte hyrë në shinat e zbritjes.
Komunikimi ndërmjet drejtuesve të stacionit regjistrohet në bazë të protokollit në librin e telegramit, tabelën e kontrollit të trafikut dhe regjistruesin e bisedave.
Lëvizjet e Stacionit në minutat fatale
Vlen të theksohet se policia ka marrë regjistruesin nga kamerat e sigurisë së Stacionit në Larisa. Mbi tavolinën e masterit të stacionit, kamera ka regjistruar të gjitha lëvizjet e asaj dite.
Një kamerë e dytë e vendosur 10-15 metra më poshtë, është në hyrje të Zyrës së Stacionit dhe ka regjistruar patjetër pasagjerët që hipën në tren natën fatale.