Shërbimi i mesazheve WhatsApp po studion mundësinë e tarifimit të shërbimit të tij, por nuk do të jetë për të gjithë përdoruesit.
Sipas renditjes së aplikacioneve të mesazheve, ky shërbim që është pjesë e Metës ka dy miliardë përdorues në muaj , gjë që e ka bërë një mjet themelor komunikimi. Dhe ishte më shumë në momentet më kritike të pandemisë së koronavirusit, e cila u shfaq në botë pak më shumë se dy vjet më parë. Virtualiteti dhe puna në shtëpi u bënë mjetet me të cilat miliona njerëz duhej t’u drejtoheshin këtyre sistemeve për të komunikuar. Sipas informacioneve të publikuara nga portali i specializuar WABeta Info, kompania ka bërë progres në studimin e një strategjie që parashikon tarifimin e shërbimeve WhatsApp.
Por kjo do të jetë efektive veçanërisht për ata klientë që përdorin shërbimin WhatsApp Business , domethënë për modalitetin e biznesit. Ky mjet përdoret veçanërisht nga kompanitë, si dhe restorantet, dyqanet zinxhir, qendrat e thirrjeve dhe modele të tjera biznesi, të cilat përdorin këtë sistem mesazhesh për të mbajtur kontakte me klientët e tyre. Kompania, megjithatë, nuk i është referuar çështjes deri më tani, kështu që një datë e parashikuar për tarifën fillestare për këtë shërbim nuk dihet.